Užsienio valstybėje mirusio Lietuvos Respublikos piliečio mirties įtraukimas į apskaitą
Ambasada priima prašymus įtraukti į apskaitą užsienyje mirusio Lietuvos Respublikos piliečio mirtį ir perduoda juos civilinės metrikacijos įstaigai Lietuvoje. Prašymą gali pateikti mirusiojo giminės, artimieji ar bet kuris kitas suinteresuotas asmuo. Konsulinei įstaigai dokumentai pateikiami atvykus asmeniškai (būtina išankstinė registracija per Užsienio reikalų ministerijos elektroninę platformą KONSREG).
Būtina pateikti šiuos dokumentus:
- Prašymą įtraukti į apskaitą užsienyje mirusio piliečio mirtį;
- Prašymą pateikiančio asmens tapatybę liudijantį dokumentą (Lietuvos Respublikos piliečiai – galiojantį Lietuvos Respublikos pasą arba asmens tapatybės kortelę);
- Užsienio valstybėje išduotą mirties įregistravimą patvirtinantį dokumentą (mirties liudijimą ar mirties akto įrašo išrašą), išverstą į lietuvių kalbą (ambasada dokumentų vertimų neatlieka ir vertimų tikrumo netvirtina);
- Mirusiojo asmens Lietuvos Respublikos pasą arba asmens tapatybės kortelę (jei turi).
Konsulinis mokestis už dokumentų dėl civilinės būklės aktų apskaitymo priėmimą ir perdavimą – 30 eurų.
Jeigu pageidaujama, kad būtų išduotas mirties įrašą liudijantis išrašas, taip pat reikia pateikti:
- Prašymą atstovybėje išduoti civilinės būklės akto įrašą liudijantį išrašą;
- Apmokėtą registruoto pašto voką (jei pageidaujama, kad išrašas būtų atsiųstas paštu).
Konsulinis mokestis už išrašo išdavimą – 5 eurai.
SVARBU:
NAATI (National Accreditation Authority for Translators and Interpreters) pripažinti vertėjai Australijoje: Ginta Viliūnas, tel. +61 412 798 011, el. p. ginta@lithtranslations.com.au; Eva Aras, tel. +61 411 685 120, el. p. translations@litua.net